E-mailová kampaň

Popis distribučního kanálu typu E-mailová kampaň.

Distribuční kanál E-mailová kampaň je speciální typ distribučního kanálu, který komplexně řeší distribuci průzkumu na Váš vlastní seznam respondentů, na vlastní databázi kontaktů.

Využití

Tento typ kanálu se využívá pro distribuci průzkumu na vlastní seznam e-mailových adres respondentů. Umožňuje realizovat hromadné rozeslání e-mailových pozvánek přímo z prostředí platformy Click4Survey, a to buď přes vlastní infrastrukturu e-mailových serverů, nebo přes Váš vlastní SMTP server. Každému respondentovi je zaslána e-mailová pozvánka s unikátním odkazem na dotazník, díky kterému je možné zajistit unikátní odpověď respondenta.

Hlavní benefity

  • Rozeslání e-mailových pozvánek manuálně či v nastavený čas

  • Sledování (ne)doručitelnosti či nahlášení nevyžádaných e-mailových zpráv

  • Sledování otevření, přečtení či odhlášení e-mailových zpráv

  • Zaslání připomínky respondentům, kteří dotazník ještě nedokončili, manuálně či v definovaném intervalu po rozeslání pozvánky

  • Zaslání poděkování respondentům, kteří dotazník již dokončili, manuálně či v okamžiku dokončení dotazníku

  • Uzavření distribučního kanálu po uplynutí specifikované doby od zaslání e-mailové pozvánky

Vložení

Nový distribuční kanál E-mailová kampaň

Do otevřeného formuláře zadejte jméno nového kanálu a klikněte na tlačítko Pokračovat.

Jméno nového distribučního kanálu

Možnosti nového distribučního kanálu pak můžete měnit v otevřeném formuláři.

Možnosti e-mailové kampaně

Last updated

Was this helpful?