E-mailová kampaň

Popis distribučního kanálu typu E-mailová kampaň.

Distribuční kanál E-mailová kampaň je speciální typ distribučního kanálu, který komplexně řeší distribuci průzkumu na Váš vlastní seznam respondentů, na vlastní databázi kontaktů.

E-mailová kampaň je dostupná v plánu BASIC, PROFESSIONAL a ENTERPRISE.

Využití

Tento typ kanálu se využívá pro distribuci průzkumu na vlastní seznam e-mailových adres respondentů. Umožňuje realizovat hromadné rozeslání e-mailových pozvánek přímo z prostředí platformy Click4Survey, a to buď přes vlastní infrastrukturu e-mailových serverů, nebo přes Váš vlastní SMTP server. Každému respondentovi je zaslána e-mailová pozvánka s unikátním odkazem na dotazník, díky kterému je možné zajistit unikátní odpověď respondenta.

Hlavní benefity

  • Rozeslání e-mailových pozvánek manuálně či v nastavený čas

  • Sledování (ne)doručitelnosti či nahlášení nevyžádaných e-mailových zpráv

  • Sledování otevření, přečtení či odhlášení e-mailových zpráv

  • Zaslání připomínky respondentům, kteří dotazník ještě nedokončili, manuálně či v definovaném intervalu po rozeslání pozvánky

  • Zaslání poděkování respondentům, kteří dotazník již dokončili, manuálně či v okamžiku dokončení dotazníku

  • Uzavření distribučního kanálu po uplynutí specifikované doby od zaslání e-mailové pozvánky

Vložení

Do otevřeného formuláře zadejte jméno nového kanálu a klikněte na tlačítko Pokračovat.

Možnosti nového distribučního kanálu pak můžete měnit v otevřeném formuláři.

Last updated