E-mailová kampaň
Popis distribučního kanálu typu E-mailová kampaň.
Last updated
Popis distribučního kanálu typu E-mailová kampaň.
Last updated
Distribuční kanál E-mailová kampaň je speciální typ distribučního kanálu, který komplexně řeší distribuci průzkumu na Váš vlastní seznam respondentů, na vlastní databázi kontaktů.
E-mailová kampaň je dostupná v plánu BASIC, PROFESSIONAL a ENTERPRISE.
Tento typ kanálu se využívá pro distribuci průzkumu na vlastní seznam e-mailových adres respondentů. Umožňuje realizovat hromadné rozeslání e-mailových pozvánek přímo z prostředí platformy Click4Survey, a to buď přes vlastní infrastrukturu e-mailových serverů, nebo přes Váš vlastní SMTP server. Každému respondentovi je zaslána e-mailová pozvánka s unikátním odkazem na dotazník, díky kterému je možné zajistit unikátní odpověď respondenta.
Rozeslání e-mailových pozvánek manuálně či v nastavený čas
Sledování (ne)doručitelnosti či nahlášení nevyžádaných e-mailových zpráv
Sledování otevření, přečtení či odhlášení e-mailových zpráv
Zaslání připomínky respondentům, kteří dotazník ještě nedokončili, manuálně či v definovaném intervalu po rozeslání pozvánky
Zaslání poděkování respondentům, kteří dotazník již dokončili, manuálně či v okamžiku dokončení dotazníku
Uzavření distribučního kanálu po uplynutí specifikované doby od zaslání e-mailové pozvánky
Do otevřeného formuláře zadejte jméno nového kanálu a klikněte na tlačítko Pokračovat.
Možnosti nového distribučního kanálu pak můžete měnit v otevřeném formuláři.