Nápověda Click4Survey
www.click4survey.czPlány a cenyClick4Survey API
  • Úvodní stránka
  • Práce s průzkumy
  • Knihovna souborů
  • Můj účet
    • Údaje účtu
    • Plány a fakturace
      • Aktuální plán
      • Objednávky a faktury
    • Zabezpečení
    • Správa e-mailů
      • E-mailové domény
      • E-mailové adresy
    • Správa uživatelů
      • Uživatelé
      • Týmy
      • Role
    • Správa operátorů CATI
    • Správa domén průzkumu
    • Integrace
      • API & Webhooky
  • Tvorba průzkumu
    • Vytvoření průzkumu
    • Editace dotazníku
      • Přidání a kopírování otázky
      • Smazání otázky
      • Přidání a kopírování strany
      • Editace strany
      • Strana Poděkování a rozloučení
      • Smazání strany
      • Přesun otázky nebo strany
    • Typy otázek
      • Text
      • Obrázek
      • YouTube video
      • Privátní video
      • Časovač
      • Výběr z možností - jedna odpověď
        • Výběr z možností
        • Rozevírací nabídka
        • Likertova škála
        • Hvězdičkové hodnocení
        • Výběr z obrázků
          • Výběr ze smajlíků
        • Posuvník
      • Výběr z možností - více odpovědí
        • Výběr z možností
        • Výběr z obrázků
      • Textová odpověď
      • Řazení možností
      • Rozdělení bodů
      • Baterie otázek
        • Výběr z možností - jedna odpověď
        • Rozevírací nabídka
        • Výběr z možností - více odpovědí
        • Textová odpověď
        • Posuvník
        • Hvězdičkové hodnocení
        • Sémantický diferenciál
        • Kombinace typů
      • Net Promoter Score® (NPS)
      • Skript
      • Nahrání souboru
      • URL parametr
    • Texty / Překlady
    • Vzhled dotazníku
    • Akce strany
  • Distribuce dotazníku
    • Spuštění a zastavení průzkumu
    • Distribuční kanály
    • Vytvoření distribučního kanálu
    • Typy distribučních kanálů
      • Odkaz na průzkum
      • E-mailová kampaň
        • E-mailové zprávy
        • Kontakty e-mailové kampaně
        • Další nastavení kampaně
        • Odesílání kampaně a možná blokace
      • CATI
    • Přerušení dotazování
    • Duplicity odpovědí
    • Zabezpečení dotazníku heslem
    • Omezení přístupu k dotazníku dle IP adresy
    • Kvóty
  • Analýza odpovědí
    • Prohlížení odpovědí
    • Souhrnná analýza
    • Export dat průzkumu
  • Další vychytávky
    • Rotace v dotazníku
    • Filtry a logika v dotazníku
    • Uživatelská pole
    • Slučovací kódy
    • Hromadná editace
    • Smazání všech odpovědí
    • Odeslání vyplněného dotazníku e-mailem
  • Integrace s externími službami
    • European National Panels
Powered by GitBook
On this page
  • Kombinace podmínek filtru
  • Vnoření podmínek filtru

Was this helpful?

  1. Další vychytávky

Filtry a logika v dotazníku

Popis filtrů a logiky dotazníků

PreviousRotace v dotazníkuNextUživatelská pole

Last updated 4 years ago

Was this helpful?

Filtry v dotazníku umožňují specifikovat podmínky, za kterých dojde k zobrazení či skrytí některé z části dotazníku. Pomocí filtrů můžete respondentům zobrazit jen relevantní části dotazníku, a to na základě informací z distribučního kanálu nebo podle odpovědí na otázky v dotazníku.

Filtry lze nastavit ve vizuálním editoru filtru, a to pro stránku, otázku, variantu odpovědi a řádek baterie. Dále lze filtr nastavit v akci strany, ve kvótě, a také v analýze.

Každý filtr je definován sadou podmínek.

První sloupec každé podmínky specifikuje, co porovnáváte.

Rozevírací nabídka sloupce obsahuje následující kategorie položek:

  • Otázky dotazníku – obsahuje seznam všech otázek v dotazníku, v pořadí před aktuální otázkou nebo stránkou, kde nastavujete filtr. Můžete tak nastavit podmínku podle odpovědi respondenta na určitou otázku.

  • Distribuce průzkumu – obsahuje seznam uživatelských polí distribučních kanálů. Můžete tak nastavit podmínku na určitou hodnotu uživatelského pole z distribučního kanálu nebo kontaktu, přes jehož odkaz je dotazník vyplňován.

Ve druhém sloupci podmínky specifikujete operaci podmínky.

Pro otázky obsahující škálu odpovědí obsahuje seznam následující položky:

  • obsahuje – odpověď na otázku obsahuje jednu z vybraných variant odpovědí.

  • neobsahuje – odpověď na otázku neobsahuje žádnou z vybraných variant odpovědí.

  • je vyplněno – otázka byla vyplněna alespoň nějakou odpovědí.

  • není vyplněno – otázka nebyla vůbec vyplněna.

Více vybraných variant odpovědí v podmínce vytváří operaci NEBO. Například: Odpověď na otázku obsahuje volbu Spíše nespokojen(a) NEBO Nespokojen(a).

Pro otázky obsahující textové / otevřené odpovědi a pro jiné položky podmínky obsahuje seznam navíc i operace pro matematické srovnání.

Ve třetím sloupci pak vyberete odpovídající varianty odpovědí nebo zadáte textovou hodnotu podmínky.

Kombinace podmínek filtru

Vnoření podmínek filtru

Pokud je struktura filtru složitější a vyžaduje zanoření podmínek, můžete ve filtru definovat skupiny podmínek, mezi nimiž je také možné definovat logickou operaci A/NEBO.

Skupinu si můžete představit jako závorky ve vzorci.

(A1 obsahuje ('Spíše nespokojen(a)' nebo 'Nespokojen(a)') a A1d je vyplněno) nebo (Uživatelské pole 1 rovná se 'auto')

Další možnosti – obsahuje další údaje použitelné v podmínce filtru. Datum odpovědi umožňuje specifikovat podmínku podle data zahájení rozhovoru. Pořadí aktuální strany dotazníku zase dovolí testovat aktuální číslo strany v dotazníku, v případě (je strana zobrazena po rotaci jako první ze všech rotovaných?).

Ve filtru lze kombinovat více podmínek najednou. Další podmínku do filtru přidáte kliknutím na tlačítko . Mezi podmínkami lze specifikovat logickou operaci, která se bude při vyhodnocení filtru používat. Může být A nebo NEBO.

rotací stran
Editor filtru
Výběr položky do podmínky filtru
Výběr operace v podmínce filtru
Výběr matematické operace
Logický vztah mezi podmínkami filtru
Vnořené skupiny filtru